ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

 

 

 

مدیرعامل بانک شهر از ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت این بانک خبر داد و گفت: در حال حاضر 358 دستگاه پيشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر کشور به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش پرتال خبری سپاهان بانک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با توجه به سياست ها و محدوديت هاي بانك مركزي در خصوص عدم توسعه فيزيكي شعب و همچنین با توجه به فضاي رقابتي شديد و تمايل اقشار جامعه در استفاده از ابزارهاي الكترونيكي و ارائه خدمات مطلوب بانكي به شهرداري ها؛ توسعه بانكداري الكترونيك در دستور كار این بانك قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت این اقدام تصریح کرد: با توجه به نقشه راه ۱۴۰۰ بانك مركزي مبني بر حركت به سمت بانكداري الكترونيك و ديجيتال با هدف كاهش هزينه هاي توسعه فيزيكي شعب در شبكه بانكي؛ بانك شهر، توسعه پيشخوان هاي شهرنت و ساير خدمات الكترونيك را براي نخستين بار در ايران در فضاهاي عمومي شهرها از جمله پارك ها، ميادين و فرودگاه ها،  توسعه كارت شهروندي، اتوبانک ها و … در سطح کشور آغاز کرد.

پورزندی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ % از خدمات بانكي ارائه شده در شعب، از طريق پيشخوان‌هاي شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است. 

مدیر عامل بانک شهر در ادامه افزود: در حال حاضر ۲۶۱ شعبه بانك در ۶۲ شهر كشور ارائه خدمات مالي و بانكي به مشتريان ارائه مي دهند، اما با اتخاذ رويكرد بانكداري الكترونيك و توسعه شهرنت ها با همراهي و مساعدت هاي شهرداري ها اين خدمات به ۳۵۸ دستگاه پيشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر افزايش يافته است .

پورزرندی رضایت و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های بانک شهر دانست و گفت: درآغاز شروع به فعاليت بانك شهر در سال ۱۳۸۸، سهم منابع شهرداري ها ۹۰ % و منابع مردمي ۱۰ % بوده است اما در حال حاضر سهم منابع شهرداري ها ۴% و منابع مردمي ۹۶ % است که بخش مهمی از آن در تامين مالي شهرداري ها و پروژه هاي مرتبط از طريق جذب منابع مردمي در شعب اين بانك حاصل شده است.

نظر دهید !!!

نظر شما برای “ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر”

قالب وردپرس